تنبلی گروهی :: مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

مرجع آموزش، مدیریت و کارشناسی بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

مرجع آموزش، مدیریت و کارشناسی بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

از آنجایی که یکی از مشکلات اصلی کسب و کار خرد و خانگی توجه به کمی نیروی انسانی و نبود سرمایه بازاریابی و فروش محصولات می باشد لذا این کسب و کارها عموما نمی توانند کالای خود را به درستی معرفی و سکویی جهت فروش نیز ندارند .از زمانی که استراتژی های بازاریابی از رسانه های قدیمی مانند روزنامه ، بیلبورد ، تلویزیون به سمت دیجیتال مارکتینگ و فضای مجازی آمد ، شاید بتوان گفت که این انقلاب بیش از آنکه به کمک کسب و کار های کارخانه ای و صنایع بزرگ بیاد به کمک کسب کارهای خرد وخانگی آمد . چرا که در این فضا سرمایه نیست که کا ر می کند بلکه سرمایه جای خود را به پشت کار و خلاقیت داد.

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید.

سید علیرضا عبدالهی مدیریت بازاریابی و فروش

تنبلی گروهی

سید علیرضا عبدالهی | پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵ ب.ظ

تنبلی گروهی چه تاثیری روی کسب و کارهای خرد و خانگی دارد؟

 

تنبلی گروهی چیست؟

 

در ابتدای این مطلب جا دارد که از زحمات آقای دکتر میر مهیار میر صالح پور بخاطر زحمات و تلاش های 10 ساله ایشان در رونق کسب و کارهای خرد و خانگی و تلاش برای بهبود وضعیت کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند، کمال تشکر را دارم. مقالات آموزشی بیشتر را می توانید در شبکه های اجتماعی ما دنبال کنید.

 

مدیریت بازاریابی و فروش

 

مطلب زیر هم در جهت تمکیل زنجیره ارزش (تولید تا بازاریابی و فروش) تولید و بزودی یک موشن گرافی آموزشی بسیار مفید هم به آن اضافه میکنیم. در اخر هم با ثبت نظرات خود، به تیم ما در جهت تولید محتوای بیشتر کمک بفرمائید.

 

دانشمندان دریافتند که قدرت حمل بار دو اسب با دو برابر قدرت حمل بار یک اسب برابر نیست. این کار نیز روی انسان آزمایش شد.


اگر 2 نفر در یک تیم طناب کشی حاضر شوند هر یک تا 93% توان خود را به کار خواهند گرفت.
اگر طناب کشی در گروه سه نفره شود هر یک از اعضای تیم 85% توان خود را به کار خواهد گرفت.
این عدد در تیم هشت نفره 49% خواهد بود.


در روانشاسی اجتماعی ثابت شد که کارایی گروهی و تیم های کاری از جمع کارایی تک تک اعضاء گروه کمتر است.

 

تنبلی گروهی در کسب و کار خانگی


افراد هنگامی حداکثر توان ذهنی خود را می گذراند که این تلاش به طور مشخص قابل سنجش و ارزیابی باشد.


اگر صرف توان و تلاش یک فرد عضو یک تیم در عملکرد کلی گروه و به طور مشخص قابل اندازه گیری نباشد، تنبلی کردن، رفتار نرمال اعضاء گروه خواهد بود که به این پدیده تنبلی گروهی گویند.


از آنجایی که یکی از ویژگی های مهم در کسب و کار خرد و خانگی توجه افراد به تعداد کمشان است می خواهیم بگوییم که این تعداد کم می تواند حسن هم باشد و اگر قرار است تجمیعی نیز در کار صورت پذیرد هر فرد وظیفه ای مشخص با بازه کمی قابل برآورد داشته باشند تا هم مورد سنجش قرارگیرد و هم قابل ردیابی باشد.

 

راسته بازار - دکتر میرمهیار میرصالح پور


وظیفه اصلی برای موفق شدن در کسب و کار خرد و خانگی تبدیل تهدیدات احتمالی به فرصت است به این مفهوم که همواره نمی توان گفت که تعداد کم که در معمولا در کسب و کارهای خرد وخانگی متداول است یک تهدید به حساب می آید. زیرا تعداد کم با خود تمرکز بالا را به همراه می آورد.

 

منبع: سامانه راسته بازار

نویسنده: دکتر میر مهیار میر صالح پور - رئیس هیئت مدیره شرکت یاس نوین پارسه


 در این خصوص، نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

مدیریت بازاریابی و فروش محصولات خرد و خانگی

021-88310992| 09128120507

مشاوره های رایگان با عضویت در شبکه های مجازی

نظرات  (۱)

سلام.... لطفا در مورد اثرات تنبلی در موفقیت بنویسید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید.